Το σύστημα Pre-Crash (Pre-Crash Safety ή PCS) είναι το γνωστό σύστημα προ-σύγκρουσης. Με απλά λόγια χρησιμοποιεί ένα ραντάρ υπερήχων που βρίσκεται στη μάσκα του αυτοκινήτου και ανιχνεύει τον εμπρός χώρο. Στην περίπτωση που ανιχνευθεί τυχόν εμπόδιο και ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος αλλά και την σχετική ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος- το PCS ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικές και οπτικές επισημάνσεις, επεμβαίνει με ήπιο τρόπο στο σύστημα πέδησης κ.α. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει τότε το σύστημα μπορεί ακόμη και… να κοκαλώσει το αυτοκίνητο ενώ ταυτόγχρονα ενεργοποιούνται οι προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας.
Χρονικό Εξέλιξης του Συστήματος Ασφαλείας Προ-Σύγκρουσης
Φεβρουάριος 2003
Δημιουργία του πρώτου στον κόσμο Συστήματος Ασφάλειας Προ-Σύγκρουσης που χρησιμοποιεί ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για ανίχνευση αντικειμένων και άλλων οχημάτων στο δρόμο, για μείωση ζημιών από σύγκρουση.
Αύγουστος 2003
Προστίθενται Φρένα Προ-Σύγκρουσης, που ενεργοποιούνται όταν ο οδηγός δεν αντιδρά έγκαιρα.
Ιούλιος 2004
Υιοθετείται μέθοδος επεξεργασίας εικόνας “Image Fusion”, που συνδυάζει πληροφορίες εικόνας από κάμερα με πληροφορίες ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος.
Μάρτιος 2006
Υιοθετείται κάμερα τοποθετημένη στην κολόνα του τιμονιού για τον προσδιορισμό της κατεύθυνσης του προσώπου του οδηγού, ώστε οι πληροφορίες της κατάστασης του οδηγού να λαμβάνονται υπόψη μαζί με αυτές για τα οχήματα και τα άλλα εμπόδια του δρόμου.
Σεπτέμβριος 2006
Προστίθεται βελτιωμένο ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και νέα στερεοσκοπική κάμερα για ανίχνευση πεζών και υποστήριξη του οδηγού στους ελιγμούς αποφυγής μιας σύγκρουσης, καθώς και πίσω ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος για την ανίχνευση οχημάτων που πλησιάζουν από πίσω.
ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ!
Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων
Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου