Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το Μάρτιο του 2010 η σιδηροδρομική σήραγγα Αιγίου στο τμήμα Κιάτο - Αίγιο, το κόστος της οποίας είναι 53,57 εκατ. ευρώ. Είναι διπλής κατεύθυνσης ενός κλάδου και έχει σχεδιαστεί για ταχύτητα 160 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το 60%.
Χθες ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης και ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Μπεκίρης επιθεώρησαν τα έργα στη σήραγγα του Αιγίου και παρακολούθησαν το τελικό στάδιο διάνοιξής της. Παράλληλα ο υπουργός αναφέρθηκε στο σύνολο των έργων της διπλής γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνα - Κιάτο - Πάτρα, το οποίο περιλαμβάνει τα ακόλουθα τμήματα:
- Αθήνα (ΣΚΑ)-Κόρινθος: Έχει μήκος 80 χλμ και είναι ήδη σε κυκλοφορία με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση.
- Κόρινθος-Κιάτο: Έχει μήκος 21 χλμ και είναι σε κυκλοφορία με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση, ενώ εντός του 2009 ολοκληρώνεται και η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Αθήνα (ΣΚΑ)-Κιάτο.
- Κιάτο-Αίγιο (Ροδοδάφνη): Έχει μήκος 71 χλμ, οι εργασίες κατασκευής του βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση το 2014. Στο συγκεκριμένο τμήμα περιλαμβάνονται έξι σήραγγες συνολικού μήκους 11 χιλιομέτρων μεταξύ των οποίων και αυτή του Αιγίου, περίπου 60 άνω και κάτω διαβάσεις οδών, 18 σιδηροδρομικές γέφυρες πάνω από ποταμούς και χειμάρρους και 9 σταθμοί.
-Αίγιο-Πάτρα: Έχει μήκος 41 χλμ, βρίσκεται στο στάδιο της εκπόνησης μελετών και αναμένεται να ολοκληρωθεί με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση το 2015. Η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Kιάτο-Πάτρα θα έχει ολοκληρωθεί επίσης το 2015.
H μέγιστη ταχύτητα της νέας γραμμής θα είναι 200 χλμ την ώρα στο μεγαλύτερο μήκος της (Aθήνα-Kόρινθος-Λυγιά), 150 χιλιόμετρα στο τμήμα Λυγιά - Aίγιο και 100-150 χλμ στο τμήμα Aίγιο - Πάτρα.
imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου