Στην Ελλάδα το μέτρο της μείωσης κατά 50% του τέλους ταξινόμησης φαίνεται ότι έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που όμως έχουν μικρό μερίδιο αγοράς άρα το όφελος για το σύνολο των εισαγωγικών εταιριών είναι μικρό και ως εκ τούτου το μέτρο εκ των πραγμάτων θα έχει την ελάχιστη δυνατή θετική επίδραση στην αγορά. Αυτό οδήγησε αρκετές εταιρίες να ενισχύσουν με δικά τους πακέτα προσφορών, σε βάρος της κερδοφορίας τους, το συγκεκριμένο μέτρο. Έτσι αυτή τη στιγμή αρκετές εταιρίες έχουν διαμορφώσει πακέτα που ανεβάζουν το συνολικό όφελος για τον καταναλωτή ανά αυτοκίνητο κατά μέσο όρο στα 2.500 ευρώ. Τα μηνύματα είναι ότι οι διελεύσεις έχουν σαφώς αυξηθεί όμως οι παραγγελίες είναι επισκέψεις σε αντιπροσωπείες από αυτές.
Στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα ταξινομήθηκαν συνολικά λιγότερες 1.506.249 μονάδες έναντι 1.656.106 τον αντίστοιχο μήνα του 2008. Σε 25 χώρες της Ευρωπαϊκής Eνωσης (δεν υπάρχουν στοιχεία για Κύπρο και Μάλτα), καθώς και στις χώρες της EFTA (Ισλανδία, Νορβηγία, Ελβετία), αύξηση πωλήσεων σημειώθηκε σε έξι χώρες ενώ στις υπόλοιπες 22 τη μεγαλύτερη μείωση κατέγραψε η Ισλανδία με -91,5% και την ακολουθούν οι: Λετονία (-80,3%) και Λιθουανία (-69,9%).
Από πλευράς εταιριών τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων τον Μάρτιο κατέγραψε η Alfa Romeo (+40,9%) και την ακολούθησαν οι : Hyundai (+32%) και Dacia (+26,7%). Αντίθετα τη μεγαλύτερη μείωση σημείωσε η Saab (-47,9%) και την ακολούθησαν οι: Land Rover (-41,5%) και Lexus (-39,9%)
express.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου