Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Τετάρτη, 22 Απριλίου 2009

Γολγοθάς για οδηγούς προσεχώς...

Αρχίζει το αμέσως επόμενο διάστημα η ταλαιπωρία των οδηγών στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών. Μέσα στο προσεχές δεκαήμερο θα καθοριστούν οι πρώτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, καθώς σταδιακά θα στηθούν εργοτάξια σε όλο το μήκος του δρόμου μειώνοντας τα ρεύματα κυκλοφορίας. Ο άξονας θα γίνει... για γερά νεύρα από τις αρχές του καλοκαιριού, όταν θα ξεκινήσουν οι εργασίες διαπλάτυνσης του δρόμου. Εν τω μεταξύ, η καταβολή διοδίων στην Κορίνθου - Πατρών εξακολουθεί να διχάζει.

Σύμφωνα με την κοινοπραξία «Ολύμπια Οδός», που έχει την ευθύνη του άξονα (Ελευσίνα - Πάτρα - Τσακώνα) για την επόμενη 30ετία, οι εργασίες ανακατασκευής θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα σε πολλά μέτωπα, προκειμένου να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα (ολοκλήρωση του τμήματος Κορίνθου - Πύργου σε τρία χρόνια από σήμερα).

Το πλάνο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα οριστικοποιηθεί μέσα στο επόμενο 10ήμερο, οπότε και θα ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των οδηγών. Η κυκλοφορία στον άξονα θα δυσχερανθεί περαιτέρω από τα τέλη Μαΐου, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες διαπλάτυνσης του άξονα.

Οσον αφορά το προσεχές διάστημα, οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:

1. Κόρινθος - Κιάτο. Κατασκευή δύο κάτω διαβάσεων και μιας άνω διάβασης οχημάτων, προκειμένου να διευκολυνθεί η τοπική κυκλοφορία.

2. Κιάτο - Αίγιο. Εχουν ξεκινήσει εργασίες σε τρεις σήραγγες. Πρώτη η σήραγγα Δερβενίου (αποτελείται από δύο τμήματα, 620 μ. και 610 μ., μόνο στην κατεύθυνση προς Αθήνα), στην οποία έχουν ολοκληρωθεί οι προπαρασκευαστικές εργασίες και πρόκειται να ξεκινήσουν οι εργασίες εκσκαφής. Ακολουθεί η σήραγγα Μαύρων Λιθαριών (περίπου 1.150 μ.) και η σήραγγα Πλατάνου (περίπου 1.500 μ.), στις οποίες ξεκινάει η υπόγεια εκσκαφή. Επίσης ξεκίνησε η κατασκευή δύο γεφυρών, δύο άνω διαβάσεων και οκτώ κάτω διαβάσεων.

3. Αίγιο - Αραχωβίτικα. Θα ξεκινήσουν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για τη μεγαλύτερη σήραγγα του έργου, τη σήραγγα Παναγοπούλας (περίπου 4 χλμ.).

Πάντως, η καταβολή διοδίων στον υπό κατασκευήν άξονα εξακολουθεί να διχάζει ταξιδιώτες και τοπικές κοινωνίες. Οι υποστηρικτές της σχετικής εκστρατείας υποστηρίζουν ότι ο αριθμός των «αντιρρησιών διοδίων» αυξάνεται συνεχώς, ενώ η «Ολύμπια Οδός» αντιτείνει ότι ο αριθμός τους δεν ξεπερνάει το 0,1% των διελεύσεων.

Τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν τη Δευτέρα του Πάσχα στα διόδια Ισθμού (ουρά έως 7 χλμ.) και Ρίου, πάντως, δεν σχετίζονταν με την άρνηση καταβολής διοδίων, αλλά με τη μεγάλη επιστροφή, που εκτιμάται ότι ξεπέρασε ανά διαστήματα τα 70.000 οχήματα.

kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails