Με αφορμή τη συμφωνία του ΥΜΕ με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων για αύξηση των κομίστρων ο ΕΣΑ στην επιστολή του επισημαίνει ότι, η τιμολόγηση, εκτός από την αιτιολόγησή της, είναι σε συνάρτηση και με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Είναι δεδομένο, τονίζεται, ότι εκείνοι που επιλέγουν το ταξί για τις μετακινήσεις τους έχουν την απαίτηση να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που οφείλει να παρέχει σε σχέση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Θεωρεί, λοιπόν, ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας ότι, εκτός από τον εφοδιασμό των ταξί με GPS, την ευπρεπή εμφάνιση των οδηγών, την υποχρέωσή τους να εκδίδουν αποδείξεις και να χρησιμοποιούν τον κλιματισμό, θα πρέπει να ορισθούν αυστηρά και αποτελεσματικά πρόστιμα σε περιπτώσεις παραβατικής και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς προς το επιβατικό κοινό όπως:
- Η πολλαπλή μίσθωση: Ο πολίτης που επιλέγει το ταξί για τη μετακίνησή του έχει την απαίτηση να φθάσει έγκαιρα και άνετα
στον προορισμό του, χωρίς στάσεις για παραλαβή και άλλων επιβατών, με αυθαίρετη πρωτοβουλία των οδηγών.
- Η επιλογή πελάτη: Οι οδηγοί σε πολλές περιπτώσεις αποφεύγουν τους πελάτες που φέρουν τσάντες με εμπορεύματα, προκειμένου να υπάρχει ελεύθερος χώρος στο ταξί για δυνατότητα πολλαπλών μισθώσεων.
- Η επιλογή διαδρομής: Υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις που οι οδηγοί παραλαμβάνουν τον πελάτη μόνο εάν η διαδρομή είναι συμφέρουσα οικονομικά, προφασιζόμενοι συχνά την αλλαγή βάρδιας ή έκτακτη επίσκεψη σε συνεργείο.
- Κίνηση σε λεωφορειολωρίδες: Αυστηρότατα πρόστιμα σε όσους οδηγούς ταξί κάνουν στάση για οποιονδήποτε λόγο στις λεωφορειολωρίδες.
Προτείνει ακόμη οι επιχειρήσεις ραδιοταξί, ως δείγμα κοινωνικής ευαισθησίας, να καθορίσουν μειωμένο κόστος τηλεφωνικού ραντεβού, για την εξυπηρέτηση ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Τέλος, η κεντρική διοίκηση από την πλευρά της θα πρέπει να ελέγξει υπερβολικές χρεώσεις, όπως αυθαίρετο καθορισμό μισθωμάτων με βάση διαδρομές, ώρες και ημερομηνίες αιχμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου