Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2009

Προαστιακος... προσοχή στα "μικρά γράμματα"


Μεγάλωσε

Διάβασα το αρθρο για τον Προαστιακο που λέει πως σε 48 λεπτά θα πάμε Αθήνα και ήταν και Δελτίο Τύπου του ΟΣΕ

Λίγο η περιεργεια, λίγο η αυτοψία και λίγο το Ιντερνετ έχω να πώ ... όποιος διαβάσει προσεκτικά το άρθρο θα δει ότι γράφει "Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης της ηλεκτροκίνησης το ταξίδι από την Αθήνα έως την Χαλκίδα θα διαρκεί 48 λεπτά".

Αυτή η "λεπτομέρεια" θα μας ταλαιπωρήσει κάποια χρόνια ακόμα ...

Αυτό που παρουσιάστηκε ως ολοκληρωμένο έργο αυτές τις μέρες λόγω εκλογών είναι η ανακαίνιση και Η/Κ της μονής γραμμής Οινόης - Χαλκίδας. Βασικά ούτε αυτό τελείωσε απλώς ολοκληρώθηκαν τα έργα πάνω στη γραμμή και μπορεί να κυκλοφορήσει τρένο diesel πάντα και φυσικά καμία σχέση με τον προαστιακο. Δηλαδή τελείωσαν τα έργα για τοπική βελτίωση των χαρακτηριστικών, για αλλαγή των γραμμών κτλ.
Υπάρχουν ακόμα όμως πολλά μερεμέτια τα οποία είναι στην ίδια εργολαβία:
-Ολοκλήρωση Η/Κ
-Σταθμός Χαλκίδας
-Δεν ξέρω τη γίνεται με τη σηματοδότηση αν είναι έτοιμη ή όχι??

Από την Οινόη μέχρι το Σ.Κ.Αχαρνών μιλάμε ουσιαστικά για την υφιστάμενη γραμμή (του ΠΑΘΕ) στην οποία τόσα χρόνια έχουν γίνει αυτά τα έργα και η μόνη εκκρεμότητα είναι μία άνω διάβαση στη Σφενδάλη που δεν επιτρέπει να περάσει το καλώδιο της Η/Κ. Βέβαια σε πολλά σημεία υπάρχουν φθορές στην Η/Κ επειδή είναι εκτός λειτουργίας.

Τέλος από το ΣΚΑ μέχρι την Αθήνα το έργο χωρίζεται σε 2 κομμάτια. ΣΚΑ- 3 γέφυρες και 3γέφυρες-Στ.Λαρίσης.

Μιλάμε για τετραπλό διάδρομο σε όλο το μήκος. Τα έργα στο πρώτο κομμάτι (περιλαμβάνει και την υπογειοποίηση στους Αγ.Αναργύρους) προχωράνε ικανοποιητικά και ο πρώτος ημιδιάδρομος (2 γραμμές) ίσως είναι ολοκληρωμένος με Η/Κ το τέλος του 2009. Η κυκλοφορία των τρένων την περίοδο των έργων γίνεται αλλά με δυσκολίες

Στο δεύτερο τμήμα 3 γέφυρες -Στ.Λαρίσης δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Μετά από αλλεπάλληλες προσφυγές το έργο είχε κολλήσει για πολλά χρόνια. Τώρα τελευταία ο ΟΣΕ (ΕΔΙΣΥ για να είμαστε ακριβής) αποφάσισε τη μερική υπογειοποίηση του διαδρόμου και το έργο φαίνεται να ξεκόλλησε αλλά τα έργα ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει καθώς πρέπει να γίνουν νέες μελέτες.

Συμπερασματικά όταν ανοίξει σε αυτή τη φάση η Χαλκίδα (μέσα Ιουλίου) θα γίνεται με συρμούς diesel και σε χρόνους που καμία σχέση έχουν με τα 48 λεπτά.

Ίσως όταν διορθωθεί το πρόβλημα στη Σφενδάλη δούμε Desiro στο τμήμα Χαλκίδα- ΣΚΑ και τα 48 λεπτα για ΑΘΗΝΑ όταν τα δούμε...

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕ

http://halkida.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails