Είναι μπλε, σε ξεσηκώνει, σε εθίζει και ανεβάζει τους παλμούς σου. Όχι, δεν είναι βιάγκρα, αλλά το Opel Corsa OPC, το καλύτερο μοντέλο του Opel Performance Center και το ισχυρότερο αυτοκίνητο της αγοράς ως τις 22.000 ευρώ. Σκληρό και δυνατό, μυώδες και άκρως εθιστικό... το OPC σε κάνει να ζητάς συνεχώς περισότερο γκάζι, να βρίσκεις ευκαιρία στην πιο ανεπαίσθητη καμπή, να ψάχνεις φτηνές δικαιολογίες για μίνι "ειδικές" στα γειτονικά βουνά και γενικότερα να γκαζώνεις, να γκαζώνεις, να γκαζώνεις! Σε όλα αυτά, εκτός από το εκπληκτικό μπλε χρώμα, συμβάλλουν το επιθετικό αμάξωμα με πλήθος αεραγωγών και φουσκωμάτων, οι μεγάλες ζάντες 17 ή 18 ινσών (!) και πολλές μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες, όπως η κεντρική τριγωνική εξάτμιση, οι αεροδυναμκοί καθρέπτες και το εφέ διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα. Και φυσικά τα κορυφαία καθίσματα της Recaro. Σε κρατούν σφιχτά όταν οδηγείς, ενώ μαγνητίζουν το βλέμα σου όταν είσαι απ' έξω και το χαζεύεις. Είναι όμως και αρκετά κουραστικά σε μεγάλες αποστάσεις, και κυρίως σε καθημερινή χρήση. Ποιός νοιάζεται όμως!
Ποιός νοιάζεται και αν η ανάρτηση κοπανάει στα σαμαράκια της Καλαμαριάς και στις κακοτεχνίες της Περαίας, σημασία έχει τι κάνει στο όριο. Δεν τρομάζει και είναι προοδευτική, αυτό έχει σημασία. Αυτό όμως που απογοητεύει είναι το τιμόνι. Ανεπαρκής αίσθηση για ένα μικρό μοντέλο με τόση δύναμη. Σχεδόν 200 ίπποι από ένα μοτέρ τούρμπο 1.600 κ.εκ. Ε, ναι! Θέλει ένα καλύτερο τιμόνι. Όταν οδήγησα το αυτκίνητο στην Ισπανία πριν μερικούς μήνες, μου άρεσε πάρα πολύ. Τώρα όμως... στους ελληνικούς δρόμους τα πράγματα αλλάζουν.
Από την άλλη όμως, έχεις τον ήχο. Σφύριγμα τουρμπίνας, "τσουφ " στο άφημα και μπάσο από την απόληξη σε φτιάχνουν σε ορεινό οδικό δίκτυο. Και αυτό που σε φτιάχνει ακόμη πιο πολύ είναι η τιμή. Με 22.000 ευρώ είναι δικό σου. Το ισχυρότερο μικρό GTI της αγοράς και το πιο "κακό" σε εμφάνιση.
Πηγή
Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων
Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου