ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Σπύρος Μπάρδης
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ
sbardis2000@yahoo.gr
ΘΕΜΑ:
ΣΧΕΤ: Δημ Ψυχικού 15-6-09 Αρ. Πρωτ. 4685
Να ενημερωθώ σε ποιες οδούς προτίθεται να αφαιρέσει τα σαμάρια ο δήμος ψυχικού , και μέχρι πότε .
Παράβαση των άρθρων 273 και 290 Π.Κ. τα οποία διώκονται αυτεπαγγέλτως.
Άρθρο 10 ΣΥΝΤΑΓΜΑ
1. Καθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του Κράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την αναφορά, σύμφωνα με το νόμο.
3. Η αρμόδια υπηρεσία ή αρχή υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα για παροχή πληροφοριών και χορήγηση εγγράφων...
Άρθρο 37 ΚΠΔ. - Υποχρέωση για την ανακοίνωση αξιόποινης πράξης.
1. Οι ανακριτικοί υπάλληλοι οφείλουν να ανακοινώσουν χωρίς χρονοτριβή στον αρμόδιο εισαγγελέα οτιδήποτε πληροφορούνται με κάθε τρόπο για αξιόποινη πράξη που διώκεται αυτεπαγγέλτως.
2. Οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι, καθώς και εκείνοι στους οποίους ανατέθηκε προσωρινά δημόσια υπηρεσία, έχουν την ίδια υποχρέωση για τις αξιόποινες πράξεις της παρ.1, αν πληροφορήθηκαν γι' αυτές κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
3. Η ανακοίνωση γίνεται γραπτώς και πρέπει να περιέχει όλα τα στοιχεία που υπάρχουν και αφορούν την αξιόποινη πράξη, τους δράστες και τις αποδείξεις.
Άρθρο 273 ΠΚ
Κοινώς επικίνδυνη βλάβη
Όποιος εκτός από τις περιπτώσεις των άρθρων 264, 268 και 270, προξενεί με πρόθεση βλάβη σε πράγμα δικό του ή ξένο, κινητό ή ακίνητο τιμωρείται:
α) με φυλάκιση, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα.
β) με φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών αν μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο.
γ) με κάθειρξη αν στην περίπτωση β’ επήλθε θάνατος.
Δικονομικά το έγκλημα του αρ 273 ΠΚ διώκεται αυτεπάγγελτα
Άρθρο 290 ΠΚ
Διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών
1. Όποιος με πρόθεση διαταράσσει την ασφάλεια της συγκοινωνίας στους δρόμους ή στις πλατείας τιμωρείται:
α) με φυλάκιση, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο.
β) με κάθειρξη αν επήλθε θάνατος.
Οχηματα που κινουνται σε δρομους εχοντας φορτωθει κατα επικινδυνο τροπο ή εχοντας φθορες και παλαιοτητα, καθιστανται επικινδυνα για την ασφαλεια της συγκοινωνιας. Ο πλημελλης ελεγχος των αρμοδιων Υπηρεσιων μαρτυρει ελλεψη ενδιαφεροντος οχι μονο για την οδικη ασφαλεια αλλα κυρίως και πρωτιστως για την ανθρωπινη ζωη. Οι πραξεις αυτες των οδηγων υπο τις συνθηκες με τις οποιες λαμβανουν χωρα, πραγματωνουν πληρως την αντικειμενικη οσο και την υποκειμενικη υποσταση του αδικηματος της διαταραξης της ασφαλειας των συγκοινωνιων, που προβλεπεται και τιμωρειται απο την διαταξη του αρ 290 ΠΚ,ανεξαρττως αν συρρεει και με παραβασεις του ΚΟΚ,εναντι των οποιων ως βαρυτερη κατισχυει (Διατ.Εισ.Πλημ.Θεσ. 2138/2003 ΠοινΔικ 2003 σελ 524) 2. Αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια, επιβάλλεται φυλάκιση. Δικονομικά το έγκλημα του αρ 290 ΠΚ διώκεται αυτεπάγγελτα ΝΟΜΟΣ 3542/2007 - ΦΕΚ 50/A'/2.3.2007 Τροποποιήσεις διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, ΦΕΚ 57 Α'). Αρθρο 46 Ν 3542/2007 - ΦΕΚ 50/A'/2.3.2007 1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 52 Ν 2696/99 αντικαθίσταται ως εξής: «1. Μέτρα που αφορούν στη ρύθμιση της κυκλοφορίας, στον καθορισμό των μονόδρομων, ποδηλατοδρόμων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, στην προτεραιότητα οδών, στην αλλαγή της διατομής του οδοστρώματος ή της οδού, στον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους και γενικά στον καθορισμό χώρων στάθμευσης και στην επιβολή περιορισμών ή απαγορεύσεων κυκλοφορίας ή στάθμευσης, λαμβάνονται με αποφάσεις του Νομαρχιακού ή Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου με βάση μελέτες, που έχουν εκπονηθεί από τις αρμόδιες Τεχνικές Υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι αποφάσεις αυτές εγκρίνονται από τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας. Κατ' εξαίρεση, τα μέτρα του προηγούμενου εδαφίου λαμβάνονται με βάση μελέτες που έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες κυκλοφορίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων ή της Περιφέρειας, με αποφάσεις των κατά τόπους αρμόδιων Αστυνομικών Διευθύνσεων ή Διευθύνσεων Τροχαίας, όταν αυτά αφορούν: α) Το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της χώρας, τις παρακαμπτήριες οδούς αυτού και αυτές που το επηρεάζουν, καθώς και τα υπάρχοντα ή προγραμματιζόμενα συγκοινωνιακά έργα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων στο αστικό και υπεραστικό δίκτυο. β) Το βασικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με αποφάσεις του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων, των Δήμων και Κοινοτήτων: - Του Νομού Αττικής, εκτός των Δήμων και των Κοινοτήτων των Επαρχιών Αιγίνης, Κυθήρων, Τροιζηνίας, Ύδρας και του υπολοίπου Επαρχίας Πειραιώς. - Του πολεοδομικού συγκροτήματος θεσσαλονίκης - Των Δήμων Πατρών και Λάρισας. γ) Τις παρακαμπτήριες οδούς του βασικού δικτύου της προηγούμενης περίπτωσης και τις οδούς που επηρεάζουν το ανωτέρω δίκτυο ή την κυκλοφορία στα όρια των δήμων ή κοινοτήτων. Οι παραπάνω κανονιστικές αποφάσεις που αφορούν την κυκλοφορία κοινοποιούνται στις κατά τόπους Υπηρεσίες Τροχαίας ή στις Αστυνομικές Υπηρεσίες που ασκούν καθήκοντα Τροχαίας, καθώς και στις αρμόδιες υπηρεσίες κυκλοφορίας της Γενικής Γραμματείας Δημόσιων Εργων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων. Οι παραβάτες των παραπάνω κανονιστικών αποφάσεων, που αφορούν θέματα κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του παρόντος Κώδικα. Αν από τη λήψη των μέτρων της παρούσας παραγράφου επηρεάζονται οι υπηρεσίες οδικής μαζικής μεταφοράς, απαιτείται και η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.), για την περιοχή αρμοδιότητας του ή των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων για τις άλλες περιοχές της χώρας.» 2. Η παράγραφος 5 του άρθρου 52 (Ν 2696/99)αντικαθίσταται ως εξής: «5. Σε οδούς, στις οποίες για ειδικούς λόγους επιβάλλεται η αναγκαστική μείωση της ταχύτητας των οχημάτων ή ο περιορισμός της κυκλοφορίας τους, μπορεί να ορίζεται, με απόφαση του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου, η δημιουργία ειδικών διαμορφώσεων του οδοστρώματος ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων καθορίζονται οι κατηγορίες των οδών στις οποίες επιτρέπεται η δημιουργία των ως άνω διαμορφώσεων ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων, οι προϋποθέσεις δημιουργίας ή τοποθέτησης τους, οι προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και η ειδική σήμανση που πρέπει να εφαρμόζεται, κατά περίπτωση. Εκείνος που παραβαίνει την παραπάνω υπουργική απόφαση τιμωρείται με φυλάκιση από έναν (1) έως έξι (6) μήνες και χρηματική ποινή από χίλια (1.000,00) έως δέκα χιλιάδες (10.000,00) ευρώ. Με τις ίδιες ποινικές κυρώσεις τιμωρείται και εκείνος που δημιουργεί ειδική διαμόρφωση ή τοποθετεί κινητά εμπόδια πριν από την έκδοση της υπουργικής αποφάσεως.
Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων
Κυριακή 16 Αυγούστου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου