- Πριν από λίγο καιρό δόθηκε στην κυκλοφορία η παράκαμψη Αγρινίου (μήκους 35 χλμ.), από την οποία το κράτος κατασκεύασε τα 24 χλμ. και η Νέα Οδός τα υπόλοιπα 11 χλμ.
- Στο τέλους του έτους αναμένεται να παραδοθεί η παράκαμψη Αρτας (περίπου 15 χλμ.). Σήμερα κατασκευάζονται 6 χλμ. από το κράτος, ενώ η Νέα Οδός αναβαθμίζει τα υπάρχοντα 9 χλμ.
- Στο νότιο κομμάτι του άξονα έχει ξεκινήσει περιορισμένος αριθμός εργασιών, στα σημεία όπου οι απαλλοτριώσεις έχουν ολοκληρωθεί. Επίσης ξεκίνησαν οι εκσκαφές για την κατασκευή της σήραγγας Καληδόνας, (1.200 μ.) και Μακύνειας (500 μ.). Στην Κλόκοβα τα έργα δεν έχουν ξεκινήσει καθώς οι κάτοικοι έχουν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας υπέρ της κατασκευής σήραγγας και όχι γεφυρών.
- Στο βόρειο τμήμα έχουν ξεκινήσει χωματουργικές εργασίες σε ελάχιστα σημεία (λ.χ. Μενίδι, είσοδος Ιωαννίνων).
Μακρά διαδικασία...
«Η Ιονία οδός έχει καθυστερήσει λόγω των απαλλοτριώσεων και όχι με ευθύνη της κοινοπραξίας», λέει ο τεχνικός σύμβουλος του έργου κ. Σέργιος Λαμπρόπουλος. «Επίσης έχουμε πρόβλημα με τη μετακίνηση των δικτύων κοινής ωφελείας, που είναι επίσης ευθύνη της πολιτείας, καθώς και με τη μακρά διαδικασία αδειοδότησης του λατομείου που είναι απαραίτητο για τις πρώτες ύλες».Υψηλόβαθμα στελέχη του ΥΠΕΧΩΔΕ παραδέχονται τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, ωστόσο χαρακτηρίζουν «προφάσεις εν αμαρτίαις» τη θέση της κοινοπραξίας. Μέχρι πρότινος στελέχη του υπουργείου απέδιδαν τις καθυστερήσεις σε προβλήματα που δημιούργησε η κατασκευάστρια κοινοπραξία στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος του έργου.
epirusgate.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου