
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τον πίνακα, τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα αυξήθηκαν το 2009, σε σχέση με το 2008, κατά 9,1%. 25 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους την προηγούμενη χρονιά στους δρόμους της Αργολίδας, 39 άνθρωποι τραυματίστηκαν βαριά, ενώ άλλοι 186 ελαφρύτερα.
Οι δρόμοι στην Αργολίδα παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα τόσο στη χάραξη, όσο και στη συντήρηση. Τόσο το εθνικό, όσο και το επαρχιακό δίκτυο, αλλά και το δημοτικό οδικό δίκτυο απαιτούν ένα γιγαντιαίο πρόγραμμα αναβάθμισης και βελτίωσής τους και σε πολλές περιπτώσεις απαιτούν νέες χαράξεις.
Δυστυχώς όμως ακόμα και εκεί που έγιναν ήδη νέες χαράξεις δρόμων, δεν ολοκληρώνονται, ώστε να δοθούν με ασφάλεια στην κυκλοφορία. Τρανταχτό παράδειγμα ο νέος δρόμος...
Ναυπλίου – Λυγουριού, που έχει κολλήσει και δεν ολοκληρώνεται, αλλά και ο Αρχαιολογικός δρόμος που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί για να βγει στην Αγία Ελεούσα.
Ακόμα και το τμήμα όμως που ολοκληρώθηκε, έχει δοθεί στην κυκλοφορία χωρίς επαρκή φωτισμό και συνεχείς επικίνδυνες διασταυρώσεις. Σε όλα αυτά προστίθεται η επικινδυνότητα του δρόμου Πορτοχέλι – Κρανίδι, αλλά και πολλών άλλων δρόμων.
Γενικά όμως στα προβλήματα του οδικού δικτύου της Αργολίδας, προστίθεται η κατάσταση του οδοστρώματος που είναι ιδιαίτερα κακή στα ορεινά κομμάτια του δικτύου, η ανύπαρκτη διαγράμμιση σε πολλές περιπτώσεις, τα ακατάλληλα ή κατεστραμμένα στηθαία σε ορισμένες περιπτώσεις, το γεγονός ότι πολλοί δρόμοι διέρχονται μέσα από οικισμούς και χωριά, χωρίς οι οδηγοί να τηρούν το όριο ταχύτητας των 50 χλμ./ώρα.
Η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου έχει φυσικά ως αποτέλεσμα τη συνεχή αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων.
isthmos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου