ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ "ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ" ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΝ Σ.Ε.Α. ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ
Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου...
Όπως ξέρουμε η Ολυμπία Οδός είναι η υπεύθυνη για την λειτουργία και συντήρηση της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου και ακόμα παρακάτω. Εδώ και μέρες έχουν τοποθετήσει στις εξόδους και εισόδους του οδικού άξονα μετρητές κυκλοφορίας. Αν έχετε προσέξει είναι 2 μαύρα καλώδια κατά φάρδος του δρόμου που σαν σκοπό έχουν την καταγραφή του αριθμού των οχημάτων που εισέρχονται και εξέρχονται της εθνικής οδού. Κύριο μέλημα της εταιρίας είναι όσοι εισέρχονται της οδού να πληρώνουν διόδια. Από το σημείο όμως που βλέπεται παρακάτω μπορεί να μπει κάποιος στην εθνική οδό. Το προτιμούν πάρα πολλοί οδηγοί που έχουν προορισμό την Κόρινθο και δεν θέλουν στην Ελευσίνα ή στην Νέα Πέραμο να πληρώσουν το αντίτιμο. Εμείς καθήσαμε 5 λεπτά και μετρήσαμε 27 αυτοκίνητα που πήραν τον δρόμο για την Κόρινθο!!! (27 Χ 2,80=75,60!!!).
Να θυμίσουμε ότι αυτός ο δρόμος φτιάχτηκε με χρήματα του μεγαρικού λαού πριν μερικά χρόνια προκειμένου να συνδέσει τον σταθμό με την πόλη. Η "Ολυμπία Οδός" είναι όμως ανώνυμη εταιρία και κοιτάζει τις εισπράξεις της. Οι απώλειες εσόδων είναι μεγάλες και τα αποτελέσματα των καταγραφών θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση τους.
Όπως ξέρουμε η Ολυμπία Οδός είναι η υπεύθυνη για την λειτουργία και συντήρηση της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου και ακόμα παρακάτω. Εδώ και μέρες έχουν τοποθετήσει στις εξόδους και εισόδους του οδικού άξονα μετρητές κυκλοφορίας. Αν έχετε προσέξει είναι 2 μαύρα καλώδια κατά φάρδος του δρόμου που σαν σκοπό έχουν την καταγραφή του αριθμού των οχημάτων που εισέρχονται και εξέρχονται της εθνικής οδού. Κύριο μέλημα της εταιρίας είναι όσοι εισέρχονται της οδού να πληρώνουν διόδια. Από το σημείο όμως που βλέπεται παρακάτω μπορεί να μπει κάποιος στην εθνική οδό. Το προτιμούν πάρα πολλοί οδηγοί που έχουν προορισμό την Κόρινθο και δεν θέλουν στην Ελευσίνα ή στην Νέα Πέραμο να πληρώσουν το αντίτιμο. Εμείς καθήσαμε 5 λεπτά και μετρήσαμε 27 αυτοκίνητα που πήραν τον δρόμο για την Κόρινθο!!! (27 Χ 2,80=75,60!!!).
Να θυμίσουμε ότι αυτός ο δρόμος φτιάχτηκε με χρήματα του μεγαρικού λαού πριν μερικά χρόνια προκειμένου να συνδέσει τον σταθμό με την πόλη. Η "Ολυμπία Οδός" είναι όμως ανώνυμη εταιρία και κοιτάζει τις εισπράξεις της. Οι απώλειες εσόδων είναι μεγάλες και τα αποτελέσματα των καταγραφών θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση τους.
Ο δρόμος είχε απασχολήσει και το Ταμείο Εθνικής Οδοποϊίας.
Όταν το Τ.Ε.Ο. επι ημερών του αείμνηστου Παπαγιάννη τοποθέτησε διόδια στην Νέα Πέραμο για να τιμωρήσει τους "κλέφτες" Μεγαρίτες που έπιαναν την εθνική οδο από εκεί, ταυτόχρονα συνδύασε και την τοποθέτηση απαγορευτικών πινακίδων στον δρόμο αυτό. Οι απαγορευτικές πινακίδες στην αρχή είχαν θέση εκεί που είναι το εικονοστάσιο αλλά έπειτα πήγαν πιο πάνω (βλέπε φωτογραφία 4). Σε κάθε περίπτωση οι οδηγοί που είτε ήθελαν απλά να πάνε στον σταθμό είτε να εισέλθουν στην εθνική οδό, τις αγνόουσαν.
ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ: ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ (ΜΑΛΛΟΝ) ΝΑΙ! ΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΠΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΒΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ... ... ... Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ. ΣΤΗΝ ΗΔΗ ΕΠΙΒΑΡΥΜΕΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΧΗΣ, ΘΑ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ.
Μέχρι τότε θα κλείσει ο δρόμος!
Μέχρι να συμπληρωθεί το 20μηνο από την παραχώρηση... Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα!
Γιατί οι απαγορευτικές πινακίδες ήταν στην αρχή πιό κάτω ;
Γιατί πολύ απλά εκεί θέλει απόφαση του Δήμου Μεγάρων, ενώ για τις απαγορευτικές πινακίδες στην φωτογραφία 4 δεν χρειάζονται την γνώμη του Δήμου Μεγάρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου