Η κακή κατάσταση του οδοστρώματος και η επιθετική οδήγηση έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης στα οδικά ατυχήματα, όπως προκύπτει από έρευνα που παρουσίασε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Στις βασικές αιτίες του προβλήματος περιλαμβάνεται ακόμη η έλλειψη προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, νησίδων, φωτισμού και λωρίδων κυκλοφορίας.
Την μελέτη έκανε το Πάντειο Πανεπιστήμιο και στοιχεία της παρουσιάστηκαν από τον καθηγητή Γιώργο Κλίμη και εκπροσώπους των παραπάνω φορέων.
Επίσης σημαντικός παράγοντας στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας είναι η αστυνόμευση (εντατική και όχι για εισπρακτικούς λόγους- όπως επισημάνθηκε) της κυκλοφορίας, η ανάγκη τήρησης του ΚΟΚ και η σωστή σήμανση της ταχύτητας. Ωστόσο κεφαλαιώδης είναι και η σημασία της μειωμένης προσοχής των πεζών προς τα οχήματα, λόγω έλλειψης κυκλοφοριακής αγωγής.
Τέλος μεταξύ των αιτιών περιλαμβάνονται ακόμη: Η χορήγηση διπλωμάτων σε ασχέτους,η μεγάλη ταχύτητα, οι γέροι και «νέοι» οδηγοί, η χρήση κινητών, προβολέων και αλκοόλ καθώς και η κακή κατάσταση των οχημάτων.
Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Β.Μυλωνά αναφερόμενη στο σκοπό του ιδρύματος είπε ότι υποστηρίζει την ανάγκη της κοινωνίας για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στους δρόμους της χώρας μας όπου καθημερινά θρηνούμε έξη ανθρώπους, με το 49% θύματα ηλικίας ως 36 ετών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου