Ετσι, η Διεύθυνση Κατασκευών της αντιδημαρχίας Αρχιτεκτονικού του δήμου Θεσσαλονίκης προχώρησε στο κλείσιμο της πεζογέφυρας, μετά από 40 χρόνια «ζωής», και πλέον αναζητούνται κονδύλια για τις εργασίες αποκατάστασης.
«Υπήρχε κίνδυνος για την ασφάλεια των πολιτών και γι' αυτό προχωρήσαμε στο κλείσιμο της πεζογέφυρας. Κάποια πανό που κρεμάστηκαν προκάλεσαν τη ρίψη των κιγκλιδωμάτων, ευτυχώς όχι στην πλευρά του δρόμου, ειδάλλως ίσως να είχαμε και θύματα», δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου.
Την ευθύνη για τη συντήρηση της πεζογέφυρας είχαν παλαιότερα το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ και η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Από το 2008 η συντήρηση της πεζογέφυρας πέρασε στις αρμοδιότητες του δήμου Θεσσαλονίκης.
«Πρέπει να διατηρηθεί η γέφυρα, που έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο της πόλης. Όφειλε να συντηρείται τακτικά, για να μην φτάσει τώρα σ'Α αυτή την κατάσταση αποσύνθεσης. Κανένας δεν άγγιξε τη γέφυρα επί 40 χρόνια και πλέον ο δήμος ψάχνει τρόπο για να αντιμετωπίσει το θέμα», πρόσθεσε ο διευθυντής οδοποιίας του δήμου Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Καμπαλαμπίδης.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου