Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Επικίνδυνο χαντάκι σε έργο στην Κηφισίας (2) !

17 Δεκεμβρίου 2009, 11.10μμ :
Η τομή στο οδόστρωμα στην δεξιά λωρίδα της Κηφισίας και ειδικά στη λακούβα-χαντάκι γέμισε με άσφαλτο σήμερα.
Ακόμα μία απόδειξη ότι ένας πολίτης μπορεί να καταφέρει πολλά αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει!
Μπράβο στους ανθρώπους στο υπουργείο στο τμήμα διεύθυνσης κατασκευής έργων συντήρησης οδοποιίας οι οποίοι ήταν πολύ ευγενικοί και ενημέρωσαν άμεσα την κατασκευαστική εταιρία η οποία έκανε το έργο για λογαριασμό μεγάλης εταιρίας τηλεπικοινωνιών.
Μου είπαν μάλιστα, ότι η κατασκευαστική θα προχωρήσει στη ΣΩΣΤΗ αποκατάσταση του οδοστρώματος σε όλο το μήκος της τομής που έγινε! Μπράβο στα παιδιά στο υπουργείο! Περιμένω να δω τις κινήσεις της κατασκευαστικής...
(σε πολλά σημεία δεν έχω τόσο φως και άρα δε διακρίνεις και πολλά... στο αρχικό μου αρχείο είναι καλύτερα αλλά είναι 500MB και δεν ανεβαίνουν τόσο μεγάλα αρχεία εύκολα στο youtube, έτσι τα κάνω μικρότερα mp4 καθώς η κάμερά μου τραβάει σε MPG1. Μου φαίνεται πρέπει να πάρω μία από αυτές τις καινούριες με πιο ευαίσθητο αισθητήρα)



Διαβάστε επίσης: Επικίνδυνο χαντάκι σε έργο στην Κηφισίας (1)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails