Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Προσοχή στις διαβάσεις των τρένων

Κυριακή, 28 Μαρτίου 2010

Μέτρια επικινδυνότητα για τροχαία ατυχήματα η Κρήτη

Στην κατηγορία των νομών με μέτρια επικινδυνότητα σε ό,τι αφορά τα τροχαία ατυχήματα εντάσσονται οι νομοί Χανίων (33η θέση), Ρεθύμνου (19ος) και Ηρακλείου (29ος). Χαμηλή είναι η επικινδυνότητα στον νομό Λασιθίου (43ος).
Αντίθετα, την υψηλότερη επικινδυνότητα πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος έχουν κατά σειρά οι νομοί Χαλκιδικής (1ος), Αθηνών (2ος), Κορινθίας (3ος), Φωκίδος (4ος) και Εύβοιας (5ος).

Τα παραπάνω είναι συμπεράσματα αξιολόγησης που διενεργήθηκε από το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης και συγκεκριμένα τον διευθυντή του Εργαστηρίου, καθηγητή Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, τον διδάκτορα του Πολυτεχνείου Κρήτης Μιχάλη Νικολαράκη και τον επίκουρο καθηγητή Μιχάλη Δούμπο και θα παρουσιαστεί στη διημερίδα για τα δέκα χρόνια του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, που πραγματοποιείται στην αίθουσα της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων.
Σύμφωνα με τη μελέτη, σε όλη την Ελλάδα, για πρώτη φορά μετά το 1982, μόνο πέρυσι καταγράφτηκε μείωση στα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα.

Ο νομός Χανίων είναι πανελληνίως ...

18ος σε παραβάσεις και 33ος σε τροχαία ατυχήματα. Ο νομός Ρεθύμνου είναι 6ος σε παραβάσεις και 19ος σε τροχαία. Ο νομός Ηρακλείου 21ος σε παραβάσεις και 29ος σε τροχαία. Ο νομός Λασιθίου 4ος σε παραβάσεις και 43ος σε τροχαία ατυχήματα. Πρώτος σε παραβάσεις και 21ος σε τροχαία ατυχήματα είναι ο νομός Πιερίας.

Οι κ. Ζοπουνίδης, Νικολαράκης και Δούμπος σημειώνουν ότι πανελληνίως το 2009 στα θανατηφόρα ατυχήματα και στους νεκρούς καταγράφηκε μείωση κατά 7,1% και 6,2% αντίστοιχα (100 λιγότερα ατυχήματα και 96 λιγότεροι νεκροί) σε σχέση με το 2008. Για πρώτη φορά ο αριθμός των νεκρών βρίσκεται κάτω από τα 1.500 άτομα, πράγμα που έχει να συμβεί από το 1982. Οι ίδιοι διαπιστώνουν ακόμη:

«Σύμφωνα με το Β’ εθνικό στρατηγικό σχέδιο “καθ’ οδόν 2006 - 2010” που εκπονήθηκε για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα, ο αριθμός των νεκρών για το 2009 θα έπρεπε να ήταν 1.120 άτομα, υπάρχει δηλαδή αρνητική απόκλιση κατά 343 άτομα. Το ίδιο συνέβη και το 2008 που η απόκλιση ήταν 337 άτομα. Το σχέδιο αυτό δεν εφαρμόσθηκε από τους φορείς της πολιτείας, έτσι ο στόχος των 1.010 νεκρών για το 2010 έχει εγκαταλειφθεί και τώρα επιδιώκεται η μείωση κατά 100 ατόμων κάθε έτος ώστε να επιτευχθεί το επιδιωκόμενο έστω με καθυστέρηση τεσσάρων ετών το 2014. Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες της Ε.Ε. των 27 μελών που δεν έχει πετύχει σημαντικά αποτελέσματα και δεν έχει κάνει ουσιαστική προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου της μείωσης των νεκρών από τροχαία ατυχήματα».
digitalcrete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails